Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Βαλίτσα για το 2009


Λίγες ώρες πριν το τέλος του 2008, πακετάρω τα καλύτερα του χρόνου που φεύγει και την κάνω για το νέο έτος.
Μέσα στη βαλίτσα μου κλείνω:
٭Τα τελευταία μου κουλουράκια με κάρδαμο -καμμένα, αλλά πεντανόστιμα-
٭Τα 10 πιο αγαπημένα δισκάκια του έτους σε τυχαία σειρά
1.Fuck Buttons. Street Horrrsing
2.Devotchka.A mad & faithful telling
3.Shearwater Rook
4.Loukout mountain, lookout sea. Silver Jews
5.Why? Alopecia
6.Get well soon. Rest Now Weary Head, You Will Get Well Soon
7.Monika Avatar
8.Lykke Li. Youth Novels
9.The Last Shadow Puppets. The Age Of Understatement
10.Man man. Rabbit Habits
٭Ένα αγαπημένο κόκκινο αγιωργίτικο κρασί που ανακάλυψα στην κάβα της γειτονιάς,
٭Τη συνταγή ενός μοσχομυριστού κοτόπουλου σαφράν,δοκιμασμένου προπαραμονιάτικα,
٭Έναν άδειο αγαπημένο κουμπαρά,που ξαναβρήκα τις τελευταίες ώρες του 2008,
٭Το λατρεμένο ¨Don ´t tell me the truth about love¨ του Dan Rhodes,
٭Το παραμύθι που έγραψα και την κρυφή μου επιθυμία να το δω σε πολλά παιδικά χέρια,
٭Τις πρώτες λεξούλες της Ανατολής,
٭Τον εγωισμό και τα χαμόγελά μου
και μια λίστα με ευχές:
Ο κόκος που θα αγοράσω φέτος την Άνοιξη να με αντέξει.
Ο ελεύθερος χρόνος μου να διογκωθεί.
Να μη χαθεί άδικα κανενας άλλος ¨Κωνσταντίνος¨ ή ¨Αλέξης¨,
Το Παρίσι το Γενάρη να είναι κρύο, αλλά γλυκό…
Γιορτινό φιλί με αέρα γαλλικό,
Baiser!

Δεν υπάρχουν σχόλια: