Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

22 Νοεμβρίου 2007


Βράδυ Πέμπτης. Έσβησα τα 28∙ δύο δεκαετίες κι οχτώ.
Κι η Ανατολή άφησε την κοιλίτσα μου και πήρε θέση στην αγκαλιά μου.
Με μάτια κλειστά∙ χαμένη στο ονειράκι της.
Το στόμα μου πιασμένο∙ από το χαμόγελο.
Ένα μικρό χεράκι κρατάει σφιχτά το δάχτυλό μου.
Και όλα αλλάζουν.
Τώρα πια ο κόσμος μου έχει μήκος 52 εκατοστά και ζυγίζει περίπου 4 κιλά.
Τα βράδια ακούει Mark Lanegan για να κοιμηθεί.
Eκτός από Άννα με λένε και μαμά.
Το ξημέρωμα τώρα πια δεν με βρίσκει στο «Αυτόφωρο» να τρώω εκείνο το υπέροχο λεμονάτο, αλλά στο σαλόνι το σπιτιού να χαζεύω από το παράθυρο το Λυκαβηττό και να χορεύω με την μικρή μου μαγική Ανατολή.
Έχω γενέθλια σήμερα. Σβήνω τα 28∙ δύο δεκαετίες κι οχτώ.
Λίγο αργότερα Cantina Social.
Χορέυω στους ρυθμούς του Frankie Valli και των 4 εποχών και στάζω ευτυχία!!!
Όλα είναι ευτυχία.
Η ρώσικη μπύρα. Η κρύα νύχτα. Η βόλτα με την μηχανή. Τα φετινά γενέθλια.
Η ζωή. Η Aνατολή!
Γυρνάω σπίτι κι η Ανατολή ακόμα ξύπνια.
Φέτος άναψαν νωρίτερα τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια. Κι όλα μεσα μου!
Ξημερώνει!Σκύβω στο αυτάκι της και σιγοτραγουδάω σε νανουριστική version το beggin’ που μου έχει κολλήσει από νωρίς.
Με ολάνοιχτα μάτια με κοιτά.
Βλέμμα που μ’αφήνει άφωνη!....(και άυπνη).
p.

13 σχόλια:

sunday είπε...

Πολλές ευχές και χρόνια καλά. Σε όλους :)

Unknown είπε...

Δεν κατάλαβα (γιατί είμαι και χαζός)
αν ήρθε η Ανατολη κυριολεκτικά στη ζωή ή κάπου γεννήθηκε μέσα σε μεταφορές και συμβολισμούς...
ωστόσο κάτι με έκανε να χαμογελάσω με το ποστ
και θα ευχηθώ υγεία σε σένα και στην Ανατολή(και κυριολεκτικά και μεταφορικά)

poupoulenghe είπε...

sunday,
ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
narita,
χαιρομαι που χαμογέλασες!Ευχαριστούμε και κυριολεκτικά και μεταφορικά!
p.

mojo jojo είπε...

Να τα εκατοστίσεις, μαμά (έστω και καθυστερημένα) και να χαίρεσαι την μικρή σου Ανατολή! 205 μαγικές λέξεις…

Λωτοφάγος είπε...

Να σου ζήσει, να είναι πάντα γερή και αισιόδοξη! Να νιώθει σίγουρη για τον εαυτό της και να αναζητά τη γνώση και τη δημιουργία. Και φυσικά να είσαι κι εσύ καλά για να τη χαίρεσαι!

poupoulenghe είπε...

mojo jojo,
ευχαριστώ!!!
λωτοφάγε,
εωχαριστώ για τις πολύ ξεχωριστές ευχές!Γερή, αισιόδοξη,σίγουρη, φιλομαθής και δημιουργική!Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ευχηθώ κάτι παραπάνω...
Α!ναι! Να΄μαι κι εγώ καλά για να τη χαίρομαι! Ευχαριστώ!
p.

vasikos metoxos είπε...

Αν και καθυστερημένα χρόνια πολλά και ευχές για το ομορφότερο μήνυμα που μπήκε στο σπίτι!!! Ανατολή. Υπέροχο όνομα. Στην Ανατολή των ανατολών σου λοιπόν.

poupoulenghe είπε...

vasike metoxe,
ευχαριστώ!!!

Disillusa είπε...

Αν και αρκετά καθυστερημένα, να σου ζήσει η μικρούλα σου! Πολλές ευχές και στους τρεις σας για ένα ευτυχισμένο, δημιουργικό και γεμάτο υγεία 2008! Φιλάκια!

Disillusa είπε...

Υ.Γ. Είμαι απαράδεκτη, το ξέρω... Ζητώ συγγνώμη για τις καθυστερημένες ευχές αλλά...έμπλεξα με τους Ουαλούς!

Stratos Bacalis είπε...

Pio kathysterimenos egw...na so uzisei i mikri kai to neo xrono to astro tis na anateilei akoma pio fwteino!!!

Ανώνυμος είπε...

Βρήκα το blog σου από μια αναφορά σου στον Burial και ανακάλυψα αυτό το κειμενάκι, με τίτλο την ημερομηνία γέννησής μου...

Δεν σας ξέρω, εσένα και τη μικρή σου Ανατολή, αλλά εύχομαι να είσαι καλά κι αυτή καλύτερα!

poupoulenghe είπε...

disillusa,
αχ αυτοί οι Ουαλοί...
Σ΄έχουν κάνει να μας ξεχάσεις τελείως...
Όπως και να΄χει ευχαριστούμε για τις ευχες!!!
sandman,
καλή χρονιά!!!Εύχομαι να ζήσεις κι εσύ όμορφες ανατολές μέσα στο 2008!
attackofthequasars,
καλώς ήρθες.Απ΄ότι καταλαβαίνω έχουμε δύο κοινά. Ακούμε Burial και είμαστε γεννημένοι την ίδια μέρα!
Ευχαριστούμε για τις ευχές!
Ελπίζω να σε ξαναδώ στα μέρη μας!